Carlson Club Card – Usein kysytyt kysymykset

  1. Miten ja missä voin liittyä Carlsonin kanta-asiakkaaksi?
    Carlson Club Card kanta-asiakkaaksi voi liittyä ainoastaan Carlsonin myymälöissä
  2. Maksaako kanta-asiakkaaksi liittyminen?
    Carlson Club Card käteiskortissa on perustamismaksu 10 euroa. Käteiskorttiin saa maksutta yhden rinnakkaiskortin (lisäkortit 5 euroa/kpl, max 3 rinnakkaiskorttia).
  3. Mitä etua saan Carlson Club Cardilla?
    Carlson Club Card -asiakas saa kuukausittain vaihtuvia kanta-asiakasetuja ja -tarjouksia sekä kanta-asiakaskortilla voi kerryttää ostoistaan bonusta eli ostohyvitystä.
  4. Missä Carlson Club Card –kortit käyvät maksuvälineenä?
    Carlson Club Card -korteilla voi kerryttää bonusta ostoista kaikissa Carlsonin myymälöissä. Carlson Club Mastercard käy maksuvälineenä paitsi Carlsonilla, niin myös ympäri maailman.
  5. Kun maksan Carlson Club Mastercard -kortilla muualla kuin Carlsonilla, kertyykö niistäkin ostoksista bonusta?
    Kyllä. Kun maksat Carlson Club Mastercard -kortilla ostoksiasi muualla kuin Carlsonilla, kertyy maksutapaetua 0,2 %.
  6. Kuinka usein bonustiedote ilmestyy?
    Carlson Club Card -bonus kertyy bonustilille 3 kk pituisissa kertymäjaksoissa laskutuskausia mukaillen. Bonustiedote postitetaan kanta-asiakkaille neljä kertaa vuodessa (tammi-, huhti-, heinä- ja lokakuu), kun ostot ovat kertymäjaksolla vähintään 500 euroa.
  7. Mistä saan tiedon kuukauden kanta-asiakastuotteista?
    Kuvasto ja tiedot kanta-asiakastarjouksista ovat aina parhaiten saatavilla nettisivuiltamme. Kuvastoja on saatavilla myös myymälöissämme.
  8. Olen kadottanut Carlson Club Card -korttini, kuinka toimin?
    Mastercard-kortin kadotessa on otettava heti yhteys Sulkupalveluun 24h puh. kotimaassa 020 333, ulkomailla +358 20 333. Mikäli käteiskortti on kadonnut, uuden kortin voi lunastaa Carlsonin myymälästä. Uudesta käteiskortista veloitetaan 10 euroa.
  9. Minne voin ilmoittaa osoitteenmuutoksesta?
    Käteiskorttiasiakas ilmoittaa osoitteenmuutoksen puhelimitse 0207 427 427 tai sähköpostilla kanta-asiakaspalvelu (ät) carlson.fi
    Mastercard-asiakas ilmoittaa osoitteenmuutoksen Handelsbanken Rahoitukseen (09) 133 7710 avoinna ma-pe 9-16.30, la klo 10-16. Handelsbanken Rahoitus Oyj PL 537, 00101 HELSINKI, aktiiviraha.asiakaspalvelu (ät) handelsbanken.fi.

 

kanta_asiakkaan_omatsivut1